حسنا ساداتحسنا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

گلآب

مبارکمون باشه...

1392/6/16 10:17
نویسنده : مامانی
223 بازدید
اشتراک گذاری

سالگرد ازدواجمون مبارک

 اینو از یادداشتهای آقاسید پیدا کردم!!

"شب آرزوها

می نویسم  امشب . باز هم این قلم کهنه به حرکت در می آید . مینویسم در این شب آرزوها . مینویسم در این شبی که بودنت را از خدا خواستم . روزگار خیلی غریبیست . گله از زمانه دارم. گله از سردی و گله از همه.

در این شب آرزوهآ آرزو میکنم آرزویم آرزویت باشد در شب زیبا آرزو میکنم آرزویی جز تو ندآشته بآشم .

میدانم برایت سخت است . میدانم برایت مشکل است ولی آرزو کن. بخوآه هر آنچه را که باید بخواهی.

در این شب آرزوها آرزو میکنم نباشم اگر تو نباشی . آرزوهایم را به نسیم سپردم تا به گوش خداوند برساند آرزو میکنم امانتدار خوبی باشد........."                                           6مرداد85

 

 من و سیدمحسن در روز 15 شهریور86 پیوند وصال بستیم. پیوندی که انشالله قراره تا آخرعمر بهشون پایبند باشیم....اونموقع دو تائیمون دانشجو بودیم.خیلی سخت بود تا به اینجا برسیم...

اینم متن تبریک دوست آقاسید(انشالله هرجاهست در کنار بانوی گلش،الهام عزیزم شاد و موفق و آسمونی باشن)      

 اسم مستعارمن تو وبلاگ اونموقع ها=ستاره و بابایی=مسافرشبنیشخند چقدر ضایع بودیم ماسبزخنده

 

"شبها سفر می کرد

آرام و آرام

تا که یک شب دیدم

محو نگاه به ستاره ای ست

پرسید آیا به او می رسم؟

مسافر شب رفت

روزها در فکرش بود و شب ها در چشمش

ستاره هر شب بالای سرش می ایستاد

مسافر شب رفت و رفت و رفت     و ستاره هم

امروز که برگشتند

دیگر یکی شده بودند

دستهایشان از گرمای یکدیگر می سوخت

و نگاهشان غرق همدیگر بود

با قلبشان نفس می کشیدند

آنها یکی شده بودند

 

مسافر شب چند روزی است به نزد ستاره سفر کرده

و ستاره شبها راه را برای مسافرش نورانی می کند

برایشان زندگی نورانی حتی در شبها را آرزو می کنم

 

 

از طرف خودم واقعا بهتون تبریک می گم

ولی بیشتر براتون آرزوی خوشبختی می کنم

و امیدوارم لحظه لحظه زندگیتون مملو از توکل به خدایی باشه که باور دارین شمارو برای هم آفریده

بدونید که شما دیگه با هم دونفر نیستید

شما یکی شدین

دیگه باید خود خواه بودنو بندازین دور

پس به خاطر خودتون مواظب خودتون باشید

امیدوارم زندگی مشترکتون هر روز شیرین تر و قشنگ تر و محکم تر باشه

و امیدوارم هر روز عاشق تر باشین17 شهریور86"

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

اليما
16 شهریور 92 10:35
خيلي مباركتون باشه


ممنون گلم.
الهام
17 شهریور 92 10:14
آخي يادش بخير!
ميگما من يادم نبود سالگرد عقد شما با عروسي ما يه روزه
چه جالب!
چقدر زود گذشت واقعا.چه روزايي بود....(تو اين نقطه ها كل خاطرات مرور كن)
چه چيزايي مينوشته آقاي ما. بنده خدا فكر كنم ذوقشم ديگه كور شده
بازم تبريكككككك.


چه جالب منم نمیدونستم.پس سالگرد ازدواج شمام مبارک دوست جان
یکی از مزایای ازدواج کور شدن ذوقه دیگه مگه نمیدونستی
مامان اهورا
20 شهریور 92 2:00
تبریک...براتون آرزوی خوشبختی می کنم.


ممنون مامان جان
مامان روشا
26 شهریور 92 22:55
تبریک و یه دنیا آرزوی خوشبختی

با اجازه من لینکتون کردم.شما هم دوست داشتی لینک کن




ممنون خانومی

چشم.اجازه ما دست شماست


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلآب می باشد