حسنا ساداتحسنا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

گلآب

خبر آمدنت...

1392/4/19 23:52
نویسنده : مامانی
214 بازدید
اشتراک گذاری

درست دوسال پیش در چنین روزی بود که خبر زمینی شدنت را شنیدیم من و بابایی...

و من با تمام وجود تو را درک کردم، و درست دو سال است که با آمدن ماه مبارک رمضان، یاد آن روزهای سخت اما خدایی می افتم.

درست دو سال پیش در اولین روز ماه مبارک رمضان، در آزمایشگاه ولی عصر یزد جواب مثبت آزمایشم را گرفتیم که بله نی نی درون ما حدود 40 روزشه و درست از فردای همان روز حال بد من شروع شد تا سر چهارماهگی....

عزیز مادر روزهای بسیار سختی بر من گذشت تا درون من 4 ماهه شدی و بعد از اون خدا روشکر به حالت طبیعی برگشتم و 9 ماه رو به خیر سپری کردم...

 

خدایا شکرت از این نعمت بزرگت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابایی
21 تیر 92 19:50
آره یادته، دکتر گفت برو یه شیرینی حسابی بخر بیا که خیلی زنت بارداره.... چی چی گذشت.


به به آقاسید، کم پیدا؟!!!
بله این یکی و دیگه خوب یادمه. که بعدشم رفتیم خونه ی مرواریدجون و طاقت نیاوردی و اولین بار به خواهرت خبردادی!!
الهام
23 تیر 92 11:17
انشاالله سال ديگه همين موقع خبر دومي


اتفاقا جدیدا به این نتیجه رسیدم که حالا حالاها بچه نه!!!اطرافیان هم با دیدن اوضاع و احوال من همین پیشنهادو دادن
مامان ارشام
12 مرداد 92 14:20
سلام عزيزم به منم سر بزيد واگه با تبادل لينك موافقيد خبرم كنيد

چشم حتما
مدیر هفته نامه متاهلین
13 مرداد 92 2:55
عزیزم با افتخار عضو شدین.


ممنون
اليما
2 شهریور 92 14:01
سه تايي تون چهار تاييييييييييييييييييي


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلآب می باشد