حسنا ساداتحسنا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

گلآب

حس دوطرفه

1391/10/28 1:24
نویسنده : مامانی
474 بازدید
اشتراک گذاری

امشب موقع خوابوندن حسنا، کلی نق و نوق میکرد یکم ازش دور شدم و همونطور طاق باز اونورترش دراز کشیدم دیدم سینه خیز اومد سرشو گذاشت روی دلم.صورتشو نمی دیدم ولی اونقدر ساکت و بی حرکت بود که فکر کردم خوابش برده.بعد چند دقیقه صورتشو که به طرفم برگردوند دیدم بیداره و  با آرامشی وصف ناشدنی خیره شده بهم...

یه احساس خیلی خوبی بهم دست داده بود اینکه میدیدم با من درآرامشه و اینکه اونم منو دوست داره انگار ....

خیلی دوستش دارم منم.....


 پی نوشت : (برای حسنایی که یه دقیقه هم آروم یه جا وانمیسته این حرکت جای تعجب داشت!)

بعضی مواقع هم که بغلش میکنم و باهاش حرف میزنم یه دفعه لبهای کوچولوشو میذاره رو صورتم که انگار میخواد بوسم کنه انگار خدا دنیا رو میخواد بهم بده،یه حس عجیبی بهم دست میده ، ولی یه دفعه میبینم داره لپم رو گازم میگیره!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام
28 دی 91 9:05



نوبت ما هم میرسه الهام خانوم
علامه کوچولو
29 دی 91 20:18
الاهی
منم عاشق این حرکت محمد باقرم
عشق بچه ها واقعا خالصانه ست


بله. همه کارهاشون همینطور پاک و بی ریاست به خاطر همینه همه بچه ها رو دوست دارن!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلآب می باشد