حسنا ساداتحسنا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

گلآب

خواب یک مادر او را به فرزند شهیدش رساند...

1392/8/9 11:13
نویسنده : مامانی
188 بازدید
اشتراک گذاری

بازم یه تلنگر....

 

خونه ی مامانینا بودم

من و مامان و بابا پای تلویزیون بودیم، گزارشی توی اخبار پخش شد.

 

واقعا منقلب شدیم، هر سه گریه افتادیم...

 

شهید گمنامی که به خواب مادرش اومده و در این خواب  گلایه کرده بود و گفته: «چرا به سراغ من نمی آیید، من تنها در یک اتاق هستم».

 «مادر شهید ابوطالبی پس از دیدن خواب فرزندشان مبنی بر اینکه ایشان برگشته اند، با مرکز تحقیقات ژنتیک تماس گرفته و خواستند موضوع را بررسی کنند شهید بارها به خواب ایشان آمده و گفته بودند، من برگشته ام، چرا سراغ من نمی آئید».

 

چرا زیارت شهدا مخصوصا شهدای گمنام رو دست کم میگیرم؟!!

 

چرا اینقدر تو زندگیهامون غرق شدیم که اونا رو گم کردیم؟!

 

روی سخنم اول به خودمه که هشتم آبان سالگرد شهادت عموی شهیدم بود و مثل هرسال فراموش کردم؟!!!! کاش بشه  امروز برم سر مزارش!کاش لیاقتشو پیدا کنم!کاش اجازه بده برم پیشش!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرصت باورنکردنی برای کسب درآمد آنی اینترنتی
9 آبان 92 11:36
»»» لذت يک درآمد اينترنتي آسان و واقعي ««« ----------------------------------------------------- * فرصت باورنکردني براي کاربران ايراني براي کسب درآمد اينترنتي * راهي آسان ، سريع و لذت بخش براي کسب درآمد ... * نگران سرمايه اوليه نباشيد ، رايگانه رايگانه... * واقعا ارزش وقت گذاشتن داره! * دوست داريد دوبرابر بازديد وبلاگتان پول دريافت کنيد ... * مثلا : 2000 بازديد کننده در روز»»»» 40000 ريال درآمد... * داراي امکان جذب همکاره که مثل يک گنج طلاست... * ايجاد وبلاگ رايگان روي سايت (کسب در آمد از گوگل براي اولين بار در ايران) * در وبلاگ ايجاد کرده روي سايت مطلب ارسال کنيد و از تک تک ارسالي ها از سايت دريافتي داشته باشيد... * ترکيبي از يک سيستم پاپ اپ پيشرفته ( پيشرفته ترين سايت پاپ آپ ) - همکاري در فروش - وبلاگدهي ( براي اولين بار) و سيستم مسابقه اي * و امکانات بي نظير ديگر ... * فراتر از آنچه تصورش را مي کنيد... * تا لود شدن کامل صفحه صبور باشد تا شما هم عضو يکي از کارآمد ترين سيستم ها شويد... * حتما امتحانش کنید ضرر نخواهید کرد... * بعد از اتمام عضويت حتما آموزش هاي صفحه اول پنل کاربري خود را به دقت بخوانيد... * براي ثبت نام و شروع به کار روي آدرس سايت کليک کن... * خدافظي نميکنم چون منتظرتم!!!! http://kaasbdaramad.mihanblog.com/
مامان روشا
9 آبان 92 17:18
اگه رفتین التماس دعا
مامان روشا
14 آبان 92 12:12
سلام من به محرم محرم گل زهرا به لطمه های ملائک به ماتم گل زهرا السّلام علیک یا ابا عبد الله . . .
علامه کوچولو
16 آبان 92 18:54
سلام بانو عزاداریهاتون قبول التماس دعا امشب به یاد علی اصغر علیه السلام کوچولوی نازت رو ببوس
مامان اهورا(نرگس)
22 آبان 92 20:39
فردا عاشوراست... اول تسلیت بعدم التماس دعا
علامه کوچولو
27 آبان 92 16:29
سلام کجایین؟خوبین؟ علیک سلام خواهر جون! الحمدلله خوبیم، فقط فرصت یکنفری پشت کامپیوتر نشستن رو نداشتم،حسنا همراه همیشگیه منه که نمیذاره لحظه ای کیبورد در اختیارم باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلآب می باشد