حسنا ساداتحسنا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

گلآب

یلدا مبارک

1391/10/5 11:31
نویسنده : مامانی
256 بازدید
اشتراک گذاری

(تاریخ 1دی 91)

پائیز پایان یافت!نکند مهر تو با تقویم است؟!        

من ز تقویم دلت باخبرم،

همه ماهش مهر است، همه روزش احساس

زنده باشی ای دوست عزتت افزون باد....

یلدا هم گذشت و امروز اولین روز از زمستون. خدائیش اگه سرماخوردگی های این فصل و بذارم کنار از این فصل خیلی خوشم میاد. یه انرژی خاصی دارم. خدا کنه اولین زمستون حسناساداتم به سلامتی بگذره.

یلدای دیشب خیلی خوش گذشت.همه دور هم بودیم البته خونه ی خاله نفیسه (جای خاله فهیمه و عمو و کوثر هم خیلی خالی بود)بودیم که مادرجون و پدرجونینا زحمت کشیدن و برای خاله شب چله ای بردن.من و تو هم از صبح رفتیم خونه مادرجون که هم کیک بپزیم هم میوه و آجیلا رو تزئین کنیم.تاظهر کار میوه و آجیل تموم شد.ولی خامه رو هر کاری کردم اونجور که میخواستم فرم نگرفت حدود1ساعت تمام با همزن داشتم میزدم، همزن بیچاره در حال ذوب شدن بود که دیگه از بیشتر فرم گرفتنش ناامید شدم و همونطور زدم به کیک و آماده ش کردم که ببریم خونه ی خاله!

در کل شب خوبی بود....

اینم چندتا عکس از اولین یلدای گل دخترم 

سبدمیوه و بشقاب خرمالو و ظرف آجیل ودوتاکاسه تخمه که بردیم و اون گوشه هم کیک معرفی شدس و اونم حسنا خانومی که میشناسید! 

 

 

 

تاریخ: 1 ذی ماه 91 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علامه كوچولو
2 دی 91 11:36
واي چه كيك خوشگلي حتما خوشمزه هم بوده
اون جوجه كوچولو كه مطمئنم خيلي خيلي خوشمزست از طرف من محكم ببوسيدش





لطف داری عزیزم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلآب می باشد