حسنا ساداتحسنا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

گلآب

استراتژی!!!!

1392/12/15 15:50
نویسنده : مامانی
200 بازدید
اشتراک گذاری

در مقابل کار بدی که حسناسادات انجام میده وقتی اخمش می کنم، یه خط میفته وسط ابروهام.

بلافاصله میاد و همونجا رو یه بوس سفت میکنه و اینقدر ادامه میده که با خنده ام اون خط از بین بره!

 

برای یاد دادن اجزاء صورتش اول اسمش رو میگفتم بعد بوس میکردم،اینجوری که اول می گفتم پیشونی بعد همونجا رو بوس می کردم،بعد مثلا ابرو،چشم و ....

حالا بعد چند ماه از این ماجرا،وقتی که دعواش میکنم و دادمیزنم سرش و خیلی قضیه جدی باشه کلافه یکدفعه میاد به معنی واقعی نقطه به نقطه ی صورتمو بوس می کنه،همونکاری که من با خودش می کردم:

وسط ابرو، پیشانی، ابروها، چشمها، لپ ها، لب، بینی، دو گوش، مو، چانهماچ

 

بابائیش:حسنا بابا پس من چی؟!من داره حسودیم میشه هاگریه 

و من:از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رویا
16 اسفند 92 20:40
سلام خاله ممنون که به وب ما سرزدید حسنا خانوم هم خیلی نازه اگه ممکنه تقاضای دوستی ما رو تو وبتون بزنید
مامانی
پاسخ
علیک سلام حتما عزیزم
مامان خانمی
17 اسفند 92 11:46
آفرین به حسنا سادات باهوش و شیرین خدا نگهداره همه ی بچه ها رو که ماشالله فوق العاده وروجک شدن
مامانی
پاسخ
آمین
مینا مامان روشا
17 اسفند 92 17:46
آفرین خاله قربونت که بلدی مامانی رو شاد کنی
مامانی
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلآب می باشد