حسنا ساداتحسنا سادات، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

گلآب

ماجرای تولدها

1393/1/19 0:36
نویسنده : مامانی
343 بازدید
اشتراک گذاری

ازو نجایی که من و بابائیش قرار نداشتیم امسال تولد بگیریم،

حسنا امسال دو تا تولد داشت!!!

 

 

 امسال 5فروردین مصادف شده بود با ایام فاطمیه  و هم اینکه نمی خواستیم کسی تو زحمت بیفته آقا سید فرمودند که تولد به اونصورت نگیریم من هم موافقت کردم،و به دنبال اون تو اون ایام اصلا حرفی از روز تولد و اینا نزدیم بلکم ملت یادشون نیفته و قضیه فیصله پیدا کنه ولی دریغ که هواداران پر و پا قرص حسناخانوم و از جمله کوثر و محمدحسین برای عالمی بس بودن که به همه یادآوری کنن!

 

از طرفی من و آقاسید تصمیم داشتیم یه روز همه رو ناهار دعوت کنیم خونمون ولی خداییش نمی خواستیم کسی به حساب تولد بذاره و بیفتن تو زحمت،ولی اونروز که اومدن خونمون(4فروردین) همه دست پر اومده بودن و ما هم حسابی شرمنده گشتیم!

 

 

تولد دیگه ش مال موقعی بود که رفتیم تهران در جمع خانواده ی آقاسید،

دایی آقاسیدو خانوم گلش اومده بودن دیدنی عید که دیدیم  یه کیک خیلی خوشگل با اسم حسنا هم آوردن.

خدایی این یکی دیگه خیلی سوپرایزکننده بود چون اصلا انتظار نداشتیم تولد حسنا یادشون مونده باشه ولی اونا مهربونتر از این حرفان دیگه!بغل

دو تا عمه های گل حسنا هم همون اول دیدنمون کادوشو داده بودن و من بازخجالت

دست همشون درد نکنهماچ

 

اینم چندتا عکس از تولد ها!

 

 

 

 تولد در جمع خانواده بابای حسنا

حسنا و سحرناز و نازنین زهرا

 

تولد در جمع خانواده مامان حسنا 

مجتبی و کوثر و حسنا و محمدحسین 

 


پی نوشت:  تو هر دو تا تولد صرفا دورهم جمع بودن مهم بود و خدا رو شکرحرمت ایام شهادت نگه داشته شد چون نه بزن بکوبی بود و نه آهنگی و نه ... هیچوقتم نبوده و نخواهدبود انشاللهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان خانمی
18 فروردین 93 11:11
خوش به حال حسنا خانم
مامانی
پاسخ
یعنی من اگه جای اون بودم الان چسبیده بودم به طاق!
مامان بهار
18 فروردین 93 16:50
سلام مامان سیده ی گلم تولد سیده ی ناز مبارک انشاءالله تنش سالم باشه ممنون که به وبلاگ بهارم سر میزنید خیلی خوشحال میشم چون به آقا سید ارادت دارم حس خوبی بهم دست میده میشه از آقا بخواهید برای دخترو پسرم دعا کنند ممنونم.دوستون دارم قدر این فامیلهای خوبتونو بدونید این زمونه غنیمته خوش به حالتون
مامانی
پاسخ
علیک سلام بانوجان ممنونم ما لایق این همه محبت نیستیما،ما فقط قسمتهای خوب شخصیتهامونو می نویسیم ولی خدا قبول کنه برای همتون دعا می ککنیم ولی خدایی فامیل با محبتی داریم خدا رو شکر
حوری
20 فروردین 93 9:55
سلاااااااااااااااااااااام تولد حسنا جون مبارک باشه. انشاالله خدا همیشه سالم براتون حفظش کنه و سایه شما و پدرش رو بالا سرش نگه داره. خیلی عکسا باحال بودن.
مامانی
پاسخ
علیک سلام عزیزم انشالله همه ی بچه ها... با حالی از خود شماست!
مینا مامان روشا
21 فروردین 93 10:12
گلم تولدت مبارک. انشاالله همیشه زنده باشی. چه فامیلای مهربونی
مامانی
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان محمد صادق
24 فروردین 93 7:26
سلام. به به تولد حسنا خانم مبارک.انشالله که عاقبت به خیر باشه و سالم ،زیر سایه پدر و مادر
مامانی
پاسخ
سلامت باشید عزیزم،انشالله همه بچه ها...
نرگس مامان طاها و تارا
27 فروردین 93 9:10
واااي چه بامزه دو تا تولد...خوبه قرار نبوده تولد بگيري. چقدر خوب كه هنوز به اين مسائل اهميت داده مي شه و هستن خونواده هايي كه اين چيزا براشون مهمه...ميشه اميدوار بود
مامانی
پاسخ
اینا که همش ظواهره،امیدوارم معرفت حقیقیشون رو درک کنیم
نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
27 فروردین 93 15:55
سلام و مبارک باد
مامانی
پاسخ
علیک سلام و از شما هم...
مامان ارشیا
30 فروردین 93 12:47
مامانی
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلآب می باشد